söndag 28 februari 2010

Dra mig på en tallpinne vagn!

Hej sitter här i min enkla boning och dricker te och äter muffin vid denna ganska sena timme. Jag kan meddela att det faktiskt inte är vilken muffin som helst utan en alldeles underbar muffin som min vän Trasselkott har dekorerat föreställande Quasimodo tänkande på kärlek. En väldigt söt muffin vill säga.
Alltså, som ni kanske förstår så hade jag Kai-Bengt, Grön-Mössa och Trasselkott muffinsbakar afton i Fredags vilket var väldigt trevligt. Och bland annat kretsade kvällen samtalsämnen kring detta http://www.youtube.com/watch?v=CCcUW5L6cp4 . Denna underbara film som till min stora besvikelse inte finns att bevittna på You Tube, faktiskt är jag väldigt förälskad i Per Åhlins tecknarstil. Borde helt klart lägga upp bilder på detta ^^ (någon gång)
Nå väl, anledningen till att jag sitter här är att jag inte direkt har ro att gå å lägga mig förstår ni, världen är så där underlig igen å då blir framtiden så jobbigt oviss. Men, jag antar väl att det är så här i livet att man lixom bara kan vänta och se. Apropå se, så var Teater tvåornas produktioner helt klart värda att se. De var verkligen super duper duktiga. Å jag vill också vara så där super Duperduktig ;P
Men man bli väl bättre om man övar tänker jag mig och det försöker jag väl i alla fall. Kul äre i alla fall kan jag tycka. http://www.youtube.com/watch?v=WEHZQ2DlwCE
Så i dag har jag tro det eller ej börjat måla om mitt rum, till en början för att det behövdes och senare för att ha något att pyssla med eftersom jag uppenbarligen har huvudet fullt av annat en Johnblunds sömnstoft. Som sagt, som sagt RÖRIGT i huvudet vart det när jag kom hem, men jag tänker mig att det reder sig med tiden.
Näe, om jag ska försöka sova ett par timmar i alla fall. Måste upp å fortsätta måla imorgon, antagligen skriva teaterterrin och träna också.
Förövrigt så är liftarens guide till galaxen en väldigt bra bok .
P.S Tv och Dator är slöseri på tid, men om tiden ändå är en illusion så borde ju det vara de samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar