söndag 18 juli 2010

Ostbågar och flygande lämmlar eller bara helt random?

Igår så drack jag två islattar och var med Fleur hela dagen, hon ska som man kanske hör på namnet plugga i Frankrike till hösten ! Coolich va? Jag är faktiskt väldigt inponerad och önskar henne all lycka till i hela världen !!!
Natten som var, alltså natten till idag fick jag det ytterligare bekräftat att mina grannar är underliga ! Jag kunde nämligen inte sova så när klockan var ett så satte jag mig på balkongen för att äta avocado och sallad. Till att börja med så kan jag medela att jag defenetivt inte var ensam med att besöka balkongen en sådan sen timme. Otaliga gånger hörde jag olik dörrar öppnas och stängas, sen en gång så hörde jag en duns och en mans röst som skrek. Ioch med det skriket så vaknade mamma också. Det var nästan så att man vart inspererad att ringa någon kvinna/man i uniform som skulle kolla hur det egentligen stod still med våra kära grannar. Men efterssom det är så knepigt att lokalesera vart ifrån ljuden kommer när det är papperstunna väggar åt alla håll så lät vi helt enkelt det vara, och efter några dunsar och smällar i dörrar så vart det i alla fall tyst.
Idag har jag precis som igår satt i mig två islattar dock med annat sällskap nämligen Kattflickan, Grön Mössa, Trasselkott, Hattfkickan och Bus Björn mycket trevligt sällskap trots att Kattflickan, Hattflickan och Bus Björn var något medtagna av en veckas festivalade . Fast okey de var kanske inte helt sant i alla fall så var Kattflickan ganksa så mycket piggare än mig när det kom till kvällsingen ^^
Hur som haver så känns det mycket knasigt att faktiskt ha skrivit ett blogginlägg om det jag faktiskt har gjort under dagen- Så brukar vi inte ha det :o

Men för att vi inte alldeles ska fasta in på ett normalt känslokallt bloggande så kan vi (jag och mitt alltid lika trevliga alterego ((som förövrigt heter Fanny))) skriva om ett fint konstaterande jag gjorde idag. Jo att jag har börjat bli farligt ärlig eller inte ärlig heller utan på gränsen till elak typ skvallrar utan att tänka på att jag gör det av den enkla andledningen att det som jag säger inte skulle rör mig i ryggen eller att jag inte kan sätta mig in i den som berättade det för migs situation. Detta är mycket allvarligt och någonting jag ska sluta med omedelbums efterssom jag själv stär mig otroligt mycket på folk som gör samma sak. Och vid närmare eftertanke så gör folk alldeles för ofta så, vilket betyder att jag måste bli bättre på att antingen hålla käften om mig själv eller markera att det är big NO NO att snacka vidare om saken ifråga.....
Hum hum , nu vart det både seriöst och flummigt på samma gång vilket kan bero på att klockan är kvart över ett. Jag gör nog bäst i att sova nu i alla fall, hur som haver har jag haft det jätte trevligt här i underbar Stockholm och är opepp som satan i gatan på att åka hem :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar