fredag 6 mars 2009

Okey, just nu känns det som exakt allt i hela denna världen vänder mig ryggen inget är som det ska, och ännu mindre som jag önskar att det skulle vara….
Seriöst jag orkar inte vill egentligen bara lägga mig under täcket och sova bort några år å sedan vakna upp som någon som lyckas… Men så kan man ju tyvärr inte göra även om det skulle vara rätt skönt….
Så anledningen till att jag inte bloggat på en halv evighet är just det att jag inte vill skriva någon jävla självömkans text men tydligen blev det i alla fall nått åt det håller….
Så nu borde man ta tag i det jävla pluggandet ha ha önskade att jag hade någon anledning att låta bli men jag har inget liv och inget att skylla på för att inte plugga..
A ja .. Öum nu borde de ju bara kunna bli bättre ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar