fredag 27 februari 2009

Ensam bland många andra

Så de var länge sedan jag bloggade. Har lixom inget att skriva eller det har jag väl aldrig haft men nu blire lixom inte av att jag skriver heller. I vilket fall som helst så skriver jag nu och de e ju kul kan tänkas ?!
På måndag är det första intagningsprovet till gymnasiet oj oj men just de är ju rätt soft eftersom det är improvisation och inget man direkt kan öva sig nervös inför. Värre kan det ju bli med intagningsproven den 17 och 18 mars när de e monolog framförande, de blir man ju lite nervös över särskilt med tanke på att jag inte valt monolog än. Men va fan det är väl bara att ta det som en kul grej och försöka låta bli att vara nervös herregud ja menar om jag gör bort mig är det bara att fly hem till trygga TRÅKIGA mora och låtsats som ingenting.

Gu, va jag känner mig ensam mest hela tiden känns det som.Nästan så det känns ännu ensammare nu när man inte går i skolan heller. Lixom noll kontakt med omvärlden på denna ö… Nej vad gnällig jag låter bäst att ta en kopp te och sätta sig framför tvn å vara lite social.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar