måndag 6 juli 2009

Jag har längtat efter någon att längta till

Tydligen blev dt två inlägg idag, mest för att jag just nu håller på att bryta ihop för att mitt liv är så jävla tråkigt. Samtidigt som jag vet att jag bara har mig själv att skylla. Allt jag tänker blir bara fel och allt jag säger blir lika fel gånger tusen.
Blä, vet ni att de värsta som är med att de är jobbigt är tanken på att jag just nu klagar på det. Och jag klagar verkligen inte för att någon ska fråga varför jag klagar, eller för att jag egentligen har något egentligen att klaga på.
Men och andra sidan är den världen full utav folk som inte verkar ha något annat för sig än att klaga. Och jag kan känna mig så sanslöst trött på dessa människor så det finns inte, så därför borde jag inte själv sitta här och klaga.
Sen är det ju det här med att klaga på andra, vilket som ofta ses som skitsnack. Det är en onödig uppfinning egentligen och jag vet att alla snackar om alla JÄMT.
De är en tanke som faktiskt skrämmer mig, att jag vet att de pratar om mig bakom min rygg. O jag tror att de är den tanken som får mig att tänka så om mig själv. Alltså inte nog med att jag klagar på andra, jag klagar på mig själv också... HUmmm... tåls att tänka på

Nu ska jag hjälpa min kära mamma med att duka :)

Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar