måndag 27 juli 2009

allt det där jag också vill men inte törs

Jävla självgoda typer! Ni kan inte sträcka på er lite mer ?


Så gott folk , är händer inte ett jävla piss. Har precis bytt den roligastedagen mot den tråkigaste bara för att jag är förkyld och har inte annat gjort än sovit och tyckt allmänt synd om mig.
Igår var jag och kollade lägenhet om ni ville veta, rättså fint vill jag lova vill jätte gärna ha den ^^

Nu ska jag väcka den slummrande damsugaren som blockerar vägen uppför trappan, sedan ska vi (jag och damsugaren) plöja oss fram igenom mitt stökiga rum för att sedan få ett rent rum och leva lyc... ÄH! ungefär höjden av äventyrlighet idag... Jag vill vara frisk!!!
Men som de pesimistiska tanterna och snåla föräldrarna säger- man får inte allt man vill..
Blä och Fy för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar