fredag 9 oktober 2009

Hobberna anfaller mer än någonsin, och jag vet att det är omöjligt.

Coola människor dricker te med sugrör ^^


Min blogg är inte rosa och ska aldrig bli det heller! Och det är bara "rosa-bloggare" som bloggar jämt å ständigt. Jag tvivlar på att någon vill veta vad jag åt till lunch eller vad jag har på mig när jag går till skolan.
Näej, helt ärligt så borde jag inte blogga för det är ju det som bloggar bygger på att skriva om onödiga saker för att stackars människor ska läsa, fattar ni att människor blir kända för att de skriver på nätet om vad de åt till lunch?!
Jag fattar det inte, visst de är kända männisor men faktum är ju det att de blir kända för..... ja, för ingenting..
Jo, kanske ni tycker då? de blir kända för att de har bra åsikter. Men hallå hur bra är dessa åsikter egentligen, jag slår vad om att man kan stanna vilken randoommänniska som helst på stan och få höra precis lika bra åsikter och historier LIVE!
Men sådant gör man ju inte, herre guh så pinsamt..... som om de inte är lika pinsamt att människor som drar sina åsikter grundade på ingenting har flera tusen läsare om dagen. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den saken egentligen. Jag tror jag bloggar enbart för att de är kul att skriva, inte för att jag är bra, inte för att jag vill ha någon som läser. Bara för att de kan vara lite små skojjigt ibland. Herre guh, lixom man måste ju dra sina interna intern skämt någonstans xP

Nu gott folk är klockan 22:58 och jag planerar att gå och lägga mig snart, jag är sjukt trött och jag måste gå upp jätte tidigt i morgon för jag har lovat att hjälpa mamma med en massa saker.
En sak som kommer bli sanslöst jobbig är att jag lämnade in min dator idag, så nu kommer jag att vara utan i 2-3 veckor. Jag kommer att dö!
Men då kan man ju välja att se det från den posetiva sidan, att jag då får mer tid att plugga umgås med vänner irlf o träna.... Om nu detta var den posetiva sidan så är den ju inte överdrivet ljus.
Näej nu ska jag ägna denna händelselösa fredags kväll till att dricka te och fundera över livets viktiga frågor som vad jag ska ha på mig för strumpor i morgon tillexempel ^^


(Å för alla som inte fattade det handlade inte "rosabloggare" om fägren på bloggen, utan mer tanken bakom, Å anledingen till att jag törs skriva det är att jag är 99,9 % säker på att en sådan bloggare aldrig kommer se min blogg.)

Nu tänkte jag visa på ett ungefär hur mörkrädd eller alternativt lättskrämd jag faktiskt är....
Den här kopiöst oseriösa vidion fick mig att skrika xD guh va piiiinsamt

http://www.youtube.com/watch?v=JWPE1Dd2QVo&feature=player_embedded





Puss Å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar