torsdag 24 september 2009

Från hobber till katter..

Jag tror jag blir tokig!! Å nu skojjar jag inte.... jag går ifrån att hobberna anfaller till skutsatsen att jag är en katt..... Är detta faktum bra?

Om detta faktum är bra eller inte får jag ju säkert reda på snart , men de kan inte vara bra att flumma till de man tänker och sedan slänga ut de på nätet? ! jag måste sluta upp, börja skriva dagbok eller något... men de skulle inte vara lika spännande och sedan skulle jag ju få lov att skriva vad jag menade å då hade jag ju kunnat se vad jag tänker å de är nog skadligt..

Så nu tyckte jag att de vart lite för enkelt, nästan så att de var trist kanske var de bättre att inte veta.. eller? Kanske handlar de om att jag tycker att jag kan se min egen tveksamhet och de skrämmer mig eller..

Eller så är jag bara jävligt trött och inte har en aning om vad jag skriver?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar