tisdag 12 januari 2010

. Men sanningen är att jag aldrig varit bra på pingis och ännu minde slå ut andra.

Ett snabbt innehållslöst inlägg så här i förbifarten !

Så det är alltså i dag och imorgon som är min lediga dagar från teatern ^^ Det tar lite mycket tid men annars är det riktigt kul. Hur som haver vill jag meddela att det stressar mig att jag inte hinner träna någonting och sen att jag blir galen på allt pluggande. NA-prov nästa vecka längtar INTE, sen är det den här förbannade matte B kursen, man blir ju alldeles vimmelkantig av alla variabler paranteser och polymonen som förövrigt låter som någon sjukdom eller trollformel från Harry Potter eller något... SKumt

Jag måste säga att åka kollektivt är på riktigt väldigt spännande, särskillt med tanke på hur bra man hör andras konversationer. 10 gånger förekom " Oh My God! " i en konversation mellan två tjejer under en bussresa på kankse tio minuter. Åh, just det de sa Herre Guh en gång också ;p
Underligt ...

Näe, meningslöst skrivande till ingen nytta Puss Å hej nu ska jag gå å lägga mej !

1 kommentar:

  1. Kolla! hittade en blogg som visade sig vara Anjas :) still going strong I see ;)

    SvaraRadera