lördag 2 januari 2010

Meningslöst babbel ^^

Så nu sitter jag här, i den lilla lägenheten i ödsliga västerhaninge. Särskillt liten är den verkligen inte och det är betydligt mer action att bo i VH än på Sold. Men ni fattar grejjen.

Jag sitter här med en nu ganska avdommnad vänserskinka och med en känsla i fötterna som skulle kunna liknas vid två GB grädd chokladkross-glass. Ja egentligen spelar det kanske ingen större roll vad det är för smak på glassen men den råkar ju vara godast alltså.

Apprå på glass så kan man ju inte låta bli att tänka på magnum dubble, vrf tog dom jävlarna bort den ! ? Skandal! HEMSKT borde vara straffbart på fullaste allvar, men nu ska vi inte hänga upp oss på småsaker.

Så i alla fall så sitter jag här, och lyssnar på musik i brist på annat och ni vill inte veta vilken underbar nostalgilåt jag lyssnar på ;P

(Du är så) Yeah Yeah, Wow Wow Ha ha lite kul kan jag faktiskt tycka att det är ^^

En annan inte lika kul sak är att mitt te är slut vilket kommer resultera i att jag blir ännu kallare och kanske till och med fryser fast, vilket kommer resultera i att en massa ambulansgubbar kommer få lov att slå bort mig från stolen med hjälp av ishackor för att sedan föra mig till sjukhuset för upptining. Och på samma upptiningsavdelning finns värsta coola snowboardgänget som lätt skulle kunna lära mig att åka bräda. Men efterssom jag inte kan tina upp fötterna ordentligt så kan jag inte åka snowboard utan bara skidor. Så gänget totaldissar mig, och allt detta för att tejävla koppen tagit slut...... eller inte ;P

Föresten är det rätt kul att åka slalom också ^^

det gjorde jag föresten, åkte slalom alltså på hundfjället riktigt NICE vill jag lova, hoppas innerligt att snön tillerkvar till Påsk och att jag hinner åka mycket slalom, fast och andra sidan kanske jag inte önskar det ishacke-tanken skrämmer mig lite fortfarande.

Så som jag tidigare nämnde så är det teater-rep i morgon igen, det är också rätt trevligt faktiskt jobbigt att gå upp bara inte för att det tar så där jätte lång tid att åka dit egentligen men i alla fall.

Men, nu måste jag nog koka mig en ny kopp te, bara utifall att man vet ju aldirg.

Jag kan berätta att det är jätte gott smultronte faktiskt ^^ Ni borde bli avundsjuka för det är helt sjukt mumsigt.


Men nu ska jag inte sitta här och sega längre nu blir det den här koppen te och sedan sängen, annars kommer jag att vara död i morgon och då kanske jag hamnar med ambulansgubbar beväpnade med ishackor i alla fall,

Vem vet ? :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar