onsdag 29 oktober 2008

Andra inlägget :o

Helt otroligt det här är de andra inlägget :o

Så som ni kanske ser så vet jag fortfarande inte hur an ändrar barkrunden och sådant på bloggen….Jag undrar faktiskt hur länge jag orkar sitta och skriva om allt tråkigt som händer eller rättare sagt inte händer, för de gör de inte händer något alltså på denna jävla öde ö helt meningslöst faktiskt jag kan inte förstå varför jag bor är?! Eller de kan jag ju i och för sig visst göra med tanke på att jag hade att välja mellan en öde ö och en håla utan kompisar så de var väl därför jag hamnade här.

Om ni ville veta ringde de alldeles nyss en tant hit med en verkligen så där 100 procentning tant röst som lixom är jätte hög och så lixom lite gnägg i slutet på varje ord, fast hon frågade efter Anders så jag behövde inte prata med henne särskilt länge men jag de lilla räckte för de där gnäggtonerna ringer fortfarande i mina öron… suck säger jag bara..
Å nu ringde någon från tele2 och sökte Maria men han lät mer som ett bi faktiskt… Men gud vad jag klagar hela tiinn de blir väl så när man har tråkigt antar jag…
Så idag mår jag i alla fall lite bättre än i går jag har bara lite ont i halsen och pytte lite ont i huvudet så de ju bra. De första jag såg när jag vakna va att de snöade inte sådana när små obetydliga flingor som igår utan lite större som lixom dansa ner från himlen (poetisk jag känner mig.) en liten tråkig sak med snön var ju att den försvann på fem minuter så nu e de samma tråkiga höstväder ute fortfarande. Vet ni vilken upptäckt jag gjorde när jag läste ur Det fattas en tärning, alltså jag hade läst fram till sidan 154 då jag insåg att texten med ”harpluttar” var de som sades alltså de fanns inga talstreck utan bara ””” , tror ni de blev lite enklare att följa med i boken då eller ?!
Tro det eller ej men jag har till och med haft så tråkigt i dag att jag försökt plugga :o
Nej men seriöst här kan jag inte sitta för nu vette fan om jag kan komma på nå och skriva heller…

Pöss å Kram hoppas du har ett roligare lov än mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar