torsdag 30 oktober 2008

De gör ju desamma de e ju ändå ingen som kommr läsa :D

Så varför bloggar folk ?
Varför skriver folk om sig själva på Internet och va som händer i deras liv?
Är det för att bli känd och få synas?
Är det för att man tycker att man har ett sådant intressant liv så att alla vill läsa om de?
Eller är de bara e fåning trend ?

Själv tror jag ju på de sista och de e därför jag sitter här och ödslar tid på att skriva en massa meningslöst skit, bara för att jag gör som alla andra, för ja de är ju knappast för de som läser bloggen som jag envisas med att skriva för de e faktiskt ingen om läser xD
Så vad har jag gjort i dag då?
Jag är fortfarande sjuk, eller sjuk kanske är en överdrift men mindre frisk i vart fall, vilket innebär att jag har ont i halsen och är för trött för att hitta på nå vettigare än att sitta framför datorn. Så de e vad jag har gjort suttit framför datorn och sovit men i morgon då jävlar ska de bli ändring på det ! Vet ni va jag kom på att i morgon är det halloween ( vet inte hur det stavas) å då måste man ju nästan hitta på något kul, fast måste och måste frågan om hur kul man kommer ha det i morgon för OM jag nu bestämmer mig för att vara frisk kommer jag få lov att rida och sedan gå på något tråkigt möte klockan 6 och hur kul låter det?!

A ja eftersom jag inte kommer på nå kul och skriva kan jag ju alltid glädjas åt att ingen kommer läsa det här i alla fall xD kram

2 kommentarer:

  1. du har då en läsare iaf. för jag läser varje inlägg ;) mohaha

    SvaraRadera
  2. YES !!! de e en som läser TAKK Emelie <333 ha ha xD

    SvaraRadera