tisdag 10 februari 2009

Drömmer om något bättre (kanske)

Ja happ, jag hade faktiskt tänkt att gå till skolan i dag jag höll faktiskt fast vid den tanken ända fram tills jag kom utanför ytterdörren då min positiva inställning till att gå tre kilometer i 20 minus inte existerade utan jag drog snabbt näsan innan för dörren.. Så vad lär vi oss utav detta jo att barn som bor för långt ifrån samhället får en mindre chans att gå i skolan eller jag nästan är det ju så i vart fall.

Så okey jag gick inte till skolan så min stora fråga är vad fan jag ska fördriva dagen idag med. Hittills har jag bara ätit frukost två gånger och kollat en massa på Ztv och dagens insikt lär vara att The Rasmus senaste video är rätt fin tycker jag i varje fall…
Så jag hoppas att jag kommer mig för att gå till koopen och ser söt och snäll ut i ett försök att få ett sommar jobb håller tummarna för mig… Nej men seriöst någonting vettigt måste man ju göra kanske borde, eller inte nu går jag å ser på tv…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar