onsdag 9 september 2009

090909

Hobberna anfaller! eller de gjorde i alla fall de, eller de kanske gör de fortfarande...

Åt helvete med skolmaten, Jag spyr bara jag tänker på det !
Eftersom jag ätit risotto typ sen vi började tänkte jag att pasta med fisk å skaldjur inte kunde vara så illa. Men ack så fel jag tog !
De var förutom fisk och oskyldiga små räkor LILA ÄCKLIGA BLÄCKFISKARMAR, Ursäkta men jag trodde att jag skulle spy !
Okey, jag kan medge att jag framstår som överkänslig men chocken över att hitta lila bläckfiskarmar i min mat var rätt stor.....

Så va kan man annars säga om livet? Jo till exempel att jag nu börjar drabbas av en väldig datorabstinens, jag har ju inte haft en dator på riktigt på en månad typ.... :/

En sak som jag hela tiden tycker är sjukt läskigt är hur folk tolkar saker, eller missförstår eller tror fel. eller någonting de är i alla fall lite scary ..

Näej, jag vet inte riktigt vad jag ska till och skriva. Luften i skolans datasal är ungefär 100 grader alldelles för varm så de känns som om huvve är fyllt med ludd....

Besvikelse är ju en rätt trist känsla, nästan värre en den känslan mandrabbas av när man hittar bläckfisk i maten.
Besvikelse på sig själv på andra som tyvärr har en förmåga att övergå i något ännu tråkigare.. I vilket fall så har jag inte tid att sitta här och framstå som en mycket sentimental person.

Adios (tveksam på stavningen)

Saknar folket <3 Ta åt er som känner för de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar