torsdag 3 september 2009

EXIT-skylt ^^

De har hänt igen ! Mina byxor har blivit förolämpade IGEN, ni anar inte hur hårt de känns ?!

Okey de var inte chinosen den här gången, de var de ganska så ljusa jeastightsen som fick sig en törn.
Jo, alltså som ni kanske minns så fördrev jag helgen hemma i mora och självklart kunde jag inte låta bli att glömma kvar en massa saker där, som tillexempel dessa jeanstight som blev kvar i Saras tvättmaskin. Så i alla fall så hade Sara på sig dem på, jag tror de var Tisdagen och då kommer en kille och frågar om hon inte har byxorna ut och in MAN BARA HALLÅ?! Hur snällt var de på en skala?..... Inte särskjillt faktiskt .. Men nog om det.
Jag har precis tagit ett mycket förståndigt beslut, att i alla fall försöka sluta jämföra mig med andra sanningen är ju den att man bara mår SKIT av de. Och jag tror att de kan vara väldans svårt efterssom de typ är vad hela vårt samhälle bygger på att bli bättre och sträva efter att bli bäst.

Oj, vad seriöst det blev A ja så kan de gå ^^

Så jag kan fortfarande meddela att jag saknar Sold-människorna ganska så mycket nu faktiskt, Och jag saknar också de folk som inte saknar mig och sen öum så är det fortfarande rätt kul med Sugrör,Knäckebröd,Nöt och alla minnen som tillhör det ;)
Öum appropå det så kommer en mycket skojjig människa till stan m. familj idag å de kan ju vara lite väldigt mycket KUL :D
Never thought that I would be struck by jealosy
But no I am, and it's black and it's killing me

Sorry, Men jag har verkligen låten på hjärnan <3



Oj textten är underlig så här mot slutet PUSS

2 kommentarer:

  1. hur går det för dig?
    jag saknar faktiskt dig!

    SvaraRadera
  2. Jag saknar faktiskt dig med ! Du får ta å hälsa på nån dag vettja ^^

    Men de går över förväntan bra :) Har en trevlig klass och trivs rätt bra med att inte vara hemma. Själv då?

    SvaraRadera