måndag 2 november 2009

Alla skosnören är inte knutna..

Å där kom smällen !

Japp Nu gått folk vart det en liiten dalgång här.. Och livet tog en liten sväng åt helt jävla FEL håll.... Men vi satsar på att de snart rätar ut sig igen.. DET MÅSTE DET GÖRA annars vet inte jag vart jag tar vägen, eller snarare jag vet vart någonstan jag inte tar vägen för att vara mer exakt.. OKey faktumet att livet består i största del av problem, lösningar och nya problem så tar vi bara det här som ett bevis på att vi faktiskt fortfarande lever...
Men okey jag ska inte skriva någon jävla depp blogg för det gör inte någon människa gla

Vet ni de är ganska roande att åka pendeltåg ^^

Jo ni förstår jag satt mitt emot en äldre herre idag förstår ni.. Jo och denna herre halar fram en Whiskeyflaska och börjar lite smått diskret halsa några klunkar... eller så diskret man nu kan vara på ett pendeltåg och jag är inte alldeles säker på att de var whiskey heller, men i alla fall en alkoholbaserad dryck.
Brevid honom sätter sig i alla fall en annan gubbe som också ser lite rasslig ut, och när den första gubben för andra gången smugglar upp flaskan så tittar han ursäktande både på mig och den andra gubben ch säger:
- Det är punsch, Vi ska äta ärtsoppa i kväll. Då dricker man punsch.Å då är det ju billigare att dricka själv så behöver man inte göra det sen... Vad smart jag är eller hur
Då svarar den andra gubben med ett artigt:
-ja ..
Och sedan stoppar den första gubben tillbaka flaskan och ser plötsligt väldigt skyldig ut och säger sedan:
- Fast nu ljög jag.... Jag ska inte alls äta ärtsoppa .. bara dricka pusch..
Då svarar den andra gubben, något som faktiskt är ganksa klyftigt... (vänta er inte för mycket) men i alla fall.. sa han :
- Jo, men de finns ju bra lögner och dåliga lögner..

Pling tänkte jag då !! Klyftigt värre^^

Sen vet ni en tanke jag tänkte att jag har en teori om varför tanterna blir så underliga i ryggen, jo förstår ni det grundar sig i att dom fryser och spänner ryggen ändra tills det gör ont.. Och då i den situationen finns det inget trevligare än att dra fram axlarna jätte mycket bara för att kunna sträcka på ryggen.. Så egentligen är inte alla bara väldans frusna och inte alls kutryggiga för att de en gång i tiden hade dålig hållning ...

Om man inte busar när man är ung, har man missat halva livets erfarenheter...

Idag ramlade jag pladask rätt ner i asfalten... De hör inte direkt till ovanligheterna men i dag så gick i alla fall min vänster vante sönder och det kändes ju lite trist Å tråkigt faktiskt...

Så nu vill jag bara tillägga att jag går i världens abolutivt bästaste skola <33

jag måste bara tillägga en sak... fan vad alla ska till Å fylla år på onsdag...
Puss Å Hejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar