måndag 9 november 2009

Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.

Seriöst jag är ortoligt jätte förälskad i Nalle puhcitat, på riktigt de är typ de absolut sötaste som finns :) Kisen som skrev Nalle Puh var ju fan ett geni !
Så av den anledningen beskriver jag nu dagen i Nalle Puh citat ! :D

Så jag kan säga som så här att i morse var en mycket dålig inledning på dagen, och allt passade på att gå fel: kom försent till skolan, de kan man ju citerna med "Kom inte för sent till det du vill komma i tid till."
Sen gick skit på lektionerna och kände mig allmänt fel och ful fram till lunch, då jag insåg att jag hade väldans bra vänner :)
Å vart genast lite piggare då kände jag lixom som så "Ingen kan vara nere med en ballong!" och "För den outbildade är ett A bara tre pinnar."

Så efter lunch så kan man ju säga att min känsla skulle kunna beskrivas som så här
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."

Sen skulle jag vilja fortsätta med att beskriva våran teaterlekton som så
"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."

Sen var det bara bild och sedan tog jag mig till gymmet för första gången på väääldigt länge, Å jag är sanslöst stolt att det blev av och måste fortsätta så
"Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting."

Och nu sitter jag här och funderar av vilket urbota idiotisk anledning som jag fortfarande håller den här bloggen vid liv. trots det faktum att jag tycker att det är obeskrivligt fånigt att blogga
" Ju mer man tänker , ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar"

Puss Å hej de var allt från mej ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar