torsdag 5 november 2009

you know she loves you when she turns around

Halllojan Tjosan! :D



För det första så lovar jag mig själv att sluta ta åt mig så överdrivet hela jävla tiden, i alla fall av negativa saker .. det är lixom inte hälsosamt... Å från det ena till det andra Jag ska jobba nästa heeeelg :D Det är alltså suuuper skojj :P


http://www.youtube.com/watch?v=_T7x7aXDo2c Kaaarin, Suuune, anna Å haaakan xP Vaddå jul humor ^^ LOVE IT



Jag träffade fru gredelin irlf idag, eller träffade och träffade var en överdrift. Alltså jag satt brevid en dam i dag som var helt klädd i lila, från topp till tå. Det var lixom så att ajg satt och förundrades över hur man kunnat hitta precis allt i lila två väskor alla smycken, rocken byxorna, telefonen, örhängena, ringarnaoch till å med glasögonen gick i en lilaton snacka om att leva i en enfärgad värld?, jag fick lixom lov att lite diskret luta mig framåt för att kolla om tanta hade lila skor också. Å gissa vad ?! Där de lila byxorna slutade tog ett par plommonlila skor vid Döm om min förvåning ..... -_-


Det roligaste var dock komentaren av hennes vän, när de diskuterade tant gredelins nya väska som för övrigt också var lila... Jo i alla fall så sa tanten något så fyndigt som - Den passar till .... Ja du, de tyckte jag i alla fall var lite små skoj xP


Trasselkottar (taceo tacuitacitum) är en familj av gnagare som oftast är nattaktiva, och därför har stora ögon och öron. Det förekommer emellertid så kallade dagkottar, företrädesvis inom släktet (Erinaceus europaeus) . De utmärks också av sitt goda luktsinne och flygförmåga, vilken möjliggörs av deras vingar. De bosätter sig ofta i mänskliga bostäder där de livnär sig på ost. De drabbades under en period hårt av ökningen av gårdskatter och trafik, men verkar numera återhämta sig.

Den enda befintliga anledningen till att jag faktiskt skrev ihop denna i högsta grad påhittade text var av den enkla anledningen att det finns dem som tror på det.. Vilket i alla fall jag ser som tänligen roande med tanke på att jag precis skrev den ? :P

Tjo flöjt och TJolahoppsan Glöm inte att dricka te med sugrör !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar