onsdag 17 december 2008

Exakt en vecka kvar en jävla vecka ! Snart är de jul de är så kul :D

Apropå det med att sitta i fönstret på kaffestugan och se på de som vandrar förbi.
Måste väl börja med en ack så sann Emelie replik : De e ju kul när det går bra för andra.
Men faktiskt är det inte särskilt roligt, bara jobbigt och orättvist men det är inte mycket man kan göra åt saken än å gilla läget…. Och faktiskt finns det säkert fördelar som man inte tänker på heller. MEN SNART ÄR DET JUL!

Har ni märkt att jag typ aldrig sitter framför datorn längre, trodde aldrig det skulle hända att jag frivilligt var ifrån datorn i flera dagar och nu när jag väl sitter här känner jag ju mig inte överdrivet lycklig över det heller. MEN SNART ÄR DET JUL!
Men nu ska anja se på TV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar