onsdag 10 december 2008

Ja nu kanske ni tror att jag som tidigare (enligt mig själv) rätt flitig bloggare har gått å dött ut bara för att jag inte skrivit på jäääätte länge.. Men nej så är det inte jag lever och går (eller snarare hasar fram på grund utav alla läxor).. Så jag har inte riktigt hunnit med att skriva varken nå vettigt eller ovettigt på bloggen...

SNART är det jul och jullov <33 Hoppas bara att lovet är tllräckligt långt för att jag ska hinna glömma bort hur tråkigt det är i skolan :( Är verkligen grymt skoltrött nu...
Egentligen borde jag inte sitta här nu heller med tanke på att jag måste göra omprov i fysik om nån dag :( inte särskillt pepp på det i alla fall ...

Hat tänkt på en sak att saker och ting är inte som de borde vara och jag har så svårt å säga vad jag menar så att någon förstååår och det SUUUUGER skulle man kunna säga..

kram och hej .. undrar just hur många stavfel det är i den här texten ? :o

1 kommentar:

  1. vad är det som inte är som det brukar?
    teeeeeell me baby

    SvaraRadera