måndag 1 december 2008

Så i dag är det den första december och 23 eller tjugofyra dagar kvar till jul beror på hur man räknar. Själv längtar ja nå sjukt mycket till jul så jag tycker självklart att det bara är 23 :D
Jag har gymnasiebeslutsångest så det skriker om det !! Vad fan ska Anja gå ?!
De jag väger mellan just nu är estet teater eller naturbruk inriktning häst…. Jag blir tokig! Jag skulle gärna gå teater men jag är så less på att bo hemma, det kanske skulle vara roligt att gå häst men jag är dels rädd för att tröttna och för att flytta.

Jag har tänkt på en sak : Tänk vilken mardröm om man duschar och sedan utav någon anledning råkar ta hårborttagningsmedel istället för schampo… JAG VET det är bara sådant som händer på film men i alla fall… Tänk när man torkar håret och långa slingor bara följer med…

En annan grej jag har tänkt på är hur killar tänker när de ser översminkade tjejer. De finns så otroligt många som inte skulle se särskilt mycket ut för världen utan de där elva lagren smink de kladdat på sig.. Jag bara undrar om de ser de för ibland tvivlar jag seriöst på det…
Nu förstår ni så ska jag gå å lägga mig GO NATT :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar