söndag 14 december 2008

Högst intressant lucia föreställning i kyrkan på sold i dag måste man säga.. Man kan säga att Anja insåg varför yrket som dagisfröken inte skull bli särskilt lyckat.
När jag var liten hade jag faktiskt viss respekt för de som var äldre och lyssnade på va de sa, tydligen fungerar dagens småungar inte så….
Men så i alla fall så har Anja sjungit väldigt högt å väldigt falskt i sollerökyrka, de är nästan lite komiskt för inte ens mamma kunde ljuga och säga att det var vackert.

De känns verkligen att det snart är jul tänkte på det när jag brände mig på strykjärnet idag. Men seriöst, jag har nästan inte köpt nå julklappar alls känns lite smådrygt så här en vecka före jul. Så vad har Anja hunnit med då jo hon hat hunnit med att bränna sig på socktet till pepparkakshuset, bränna sig på plåten i lussebaket och hunnit bränna sig på strykjärnshelvetet när hon skulle stryka lusselinnet. OBS en liten rolig sak strykjärnshelvetet är ett godkänt ord i Words ordlista xD
Längtar efter jul med klappar och julmat och familj och TOFFIFEE helt sjukt gott med toffifee… Seriöst hoppas att ingen läser denna helt sjukt oseriösa blogg.. men anledningen till att den är så oseriös är att jag är sanslöst trött på det här med bloggandet.

Nu ska jag gå och hitt på nå kul för detta var högst trist…Nu e re jul igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar