onsdag 31 december 2008

Neäj, men nu är glada julen slut nu kan de ju ta och bli vår.
Så nu sitter jag är med potatiskänsla i tårna och rosiga kinder, Fy vad kallt de ska vara hela tiden lite varmare och lite er snö skulle inte vara helt fel tycker jag då.

Snart är hela 2008 till enda och oj va fort de gick känns som om hela året försvunnit på en vecka och all som allt har de väll vart ett helt okey år men man kan ju hoppas på att 2009 blir bättre i alla fall. Fast jag kom å tänka på en sak att jag inte brukar fira nyår direkt jag brukar mest sova in de nya året men de brukar bli nytt år i alla fall. Men i år ska jag till Sara och fira nyår har jag tänkt. Fast hon har kommit på att vi ska ha som nyårslöfte att göra ut hela boken uppdraget men själv tvivlar jag starkt på de löftet.

Detta vill Anja göra år 2009
Sommarjobba
Övningsköra
Ut och springa oftare
Tävla lokalt ( lär nog misslyckas med denna)
Lära mig hitta i Stockholm ( kanske den här också)
Lära mig laga mat
Gå på peace and love ( Vill någon snälla gå med mig? )
KOM IHÅG ATT JULEN 2009 JULKLAPPSRIMMA PÅ ALLA PAKET

Hej på dej nu väntar jag nog till nästa år med nå nya inlägg och vem vet de kanske blir mer innehållsrika då ?!

1 kommentar:

  1. jag vill gå med dig på P&L! :D
    känn dig saknad btw.

    SvaraRadera