måndag 22 december 2008

Nu ser ni är Anja i Haninge mysigt värre kan jag lova :)

Så igår åkte jag med tåget till Stockholm och vidare till Haninge där jag möts av tidernas längsta kö med idol fans fjortisar bland annat min tuggummituggande kusin så nu gått folk har Anja kort på Kevin, Alice och Robin, fast de är flest på Robin xD

Dagens samtalsämne är helt klart skadeglädje och boken uppdraget…

Idag har mamma och jag vart i Stockholms stad och köpt julklappar och Sara gav mig boken uppdraget detta kan bli intressant säger jag bara xD I stan såg jag en hamburger telefon och en helt underbar pussmunstelefon säger bara EN SÅN VILL JAG HA !

Så nu sitter jag här och har ätit på tok för mycket, lyssnar på julmusik och övriga i lägenheten är dagen till ära Kusin Oscar som sitter och läser, Kusin Arvid som mest sitter och gör ingenting, Syster Jenny som filar naglarna, Moster Annika och Mamma Maria som pusslar pussel och så mormor som inte jag inte har en aning om vad hon gör för hon är inte i det här rummet.

Så imorgon är det sista julklappsspurten och julgodis party kul kul med jul :D
Nu orkar jag seriöst inte skriva mer meningslöst skit så puss och hej på dej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar