onsdag 12 augusti 2009

De här hör nog till en sådan där inte tänka efter före grej :S xD

Hallåsan, Tjosan!!



Jag har ett blått finger efter att ha stoppat det i sockervaddsmaskinen men jag är glad ändå.
Jag är sjukt jävla trött och det känns som om jag har hela huvudet fullt med smörkola men jag är rättså glad ändå i alla fall :P
Så sanningen är att jag och mitt smörkolefyllda huvud och mitt blånande finger sitter här och lyssnar på musik, hurvida mitt finger hör musiken eller inte det är en fråga till sådanda där allvetande forskare o filosofer....
Föresten kanske det inte finns sådana där filosofer längre, de kanske dog ut samtidigt med mammutarna eller något. Då blir det upp till forskarna då, men och andra sidan så har jag ju svårt att tro att fingrar har öron. För det första så måste de var extremt små och för det andra verkar ju det orättvist om de skulle ha öron och ingen mun vilket jag inte tror att de har med tanke på att de inte skrek när jag körde ner dem i sockervaddsmaskinen. Men uppenbarligen har de ju kännsel så kanske är det inte helt,helt omöjligt att de har öron också.
De där var nog en sådan där tanke som man bara ska tänka aldrig säga och ännu mindre skriva, tänk efter före heter det va?.
Jo, kanske var de det jag borde ha gjort innan jag tryckte ner handen i en snurrande,varm sockervaddsmaskin.
Men och andra sidan är jag inte överdrivet förvånad över att jag glömde att tänka, det händer hela tiden typ. Kanske är det något ärftligt? Fast nej , jag försöker ju ialla fall att tänka.
Aj, det där var elakt...
Föresten så förvånade min lilla mamma mig precis, hon skällde inte på mig när jag åt framför datorn ... Förvånad som bara den blev jag, tyvärr insåg jag precis varför jag inte brukar få det, spillde precis ut halva te-koppen över skrivbordet. Ja, men det var ju jävligt smart!
Bäst å torka upp, innan det är försent.
De kan de ju lätt bli annars, försent alltså och det är lätt att det blir om man försöker tänka för mycket efter före om ni fattar vad jag menar...

Så utav den enkla anldningen kommer det troligen sluta med att jag lägger ut det här inlägget i alla fall^^



P.S
Usch, EWWWW Drick aldrig och jag menar ALDRIG upp det sista i en te-kopp, de var sjuuuukt äckligt!






KramKalas ... Borde skaffa ett liv för att förbättra läsningen hos de stakars få bloggläsare jag faktiskt har och andra sidan kanske de stackars få läsarna får skylla sig själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar