söndag 9 augusti 2009

Hej å HÅ, Av någon anledning skriver jag änDÅ?

Moha ha ha, vad jag känner mig elak och hämdlysten efter att ha fått min mamma att slänga på luren i örat på mej.
Ä va fan, fallet är som så att hon hade förstört min dag i morgon om jag inte hade pratat med henne idag. Å det hade jag bara inte orkat med...
Guh, vad omoget utav mig^^

Näej, jag har väldans svårt att förstå mig på det här med bloggandet, kommer nog aldrig att fatta varför jag är dum nog att fortsätta skriva. Och nu har jag inte ens någonting att skriva om, det är klart att jag kunde ha skrivit något av det som Sara så vackert punktade upp på sin blogg. Men jag tror jag låter bli... Jag skulle kunna skriva om hur extremt lätt skrämd jag är, det är en upptäckt jag gjorde aldelles nydligen att så fort någonting kommer väldigt plötsligt så flyger jag tre meter upp i luften. Konstigt....
Det är föresten bara en så där åtta närmare sju dagar kvar tills att jag börjar ettan, ha ha ja om inte annat kan ju det vara en motivation till att forsätta blogga ett litet tag till, för att få reda på hur rädda Anja klarar stora världen ?
Vi får i varje fall inte lägenheten för ens i september, om allt går som planerat vilket påminner mig om en sak : Jag är närmare hemlös innan dess eller i alla fall internetlös vilket innebär att det kan bli lite klurigt hur jag ska kunna uppdatera min blogg. Men om jag väldans gärna vill göra det i alla fall. Så skulle jag kunna vara så pass nördig att jag tar min lilla rosa dator och skriver i Word och sedan skaffar mig ett USB-minne och flyttar över på och sedan besöker någon god vän eller släkting och slänger ut på internät.
Men jag betvivlar att jag kommer orka vara så pass nördig men med tanke på att jag är så pass nördig att jag skriver internät med Ä, så är det ju inte helt omöjligt?

Ska jag berätta något som jag stör mig på ? Om jag nu inte ska det så bör du antagligen sluta läsa nu, eller jag kan berätta två saker som jag stör mig på.
Det första är att jag stör mig på att man orkar störa sig på saker för det är ju verkligen onödigt.
Och så till saken:
Jag stör mig så sjukt jävla mycket på dessa "partybrillor"(Dessa raniga glasögen i plast och oftast i någon skapligt söt pastellfärg) inte just på dem utan på att folk inte verkar ha fattat när man "ska" använda dem. PARTYbrillor?! ursäkta mig men man behöver ju inte vara enstain för att fatta när man borde använda dem?
Så kort sagt jag stör mig på folk som använder sina "partybrillor" i tron att det är solglasögon. Jag vill bara upplysa er om att det lixom inte finns något glas i dom, alltså inga solglasögon!
Och nej det är inte snyggt att få en randig solbränna i fejset heller....

Så nu har jag stört mig färdigt för idag :D Hoppas att ni som går runt i era "partybrillor" som mot all förmodan läser det här i varje fall har tillräckligt med självförtoende att fortsätta ha det om det nu är så modet råkar vara ?

Nu försår ni ska jag packa mig iväg eftersom denna onödiga text har dragit ut på tiden bör jag nog sätta lite fart....

Föresten vi gjorde ett arkiologist fynd idag närmare bertämmt Saras mobil-minneskort från förra sommaren Ha ha ha Gissa om vi hade kul åt filmerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar