lördag 8 augusti 2009

Nej ! Nu !.... ha ha ( intern humor)

Slår rekord i ärlighet idag ...


Okeey, detta har gått för långt !! Bloggen behöver en upprusting alternativt en nerläggning !!

Vem fan vill läsa om allt pissigt som (ibland) händer i mitt liv. Jag menar herre guh, jag framstår ju som värsta deppbarnet!!
Detta faktum är allt annat än bra ....
Jag borde vara glad. Jag ÄR glad !

Jag har kommit in på gymnasiet i Stockholm !
Jag får flytta härifrån !!! ( Stort smile på den ) :D
Jag har världens bästaste vän i hela världen SARA <3 :)
Jag vet om vart världens roligaste plats är och har fått vara där ! <33
Sen kan man ju dra allt annat alldagligt som folk tar förgivet : Typ : jag lever, jag svälter inte, jag är frisk osv....

Så egentligen är jag glad, bara de att jag ibland glömmer bort det som tillexempel varje gång min familj bråkar (dagligen) eller varje gång jag blir påmind om hur störd min pappa är, hur missnöjd jag är med mig själv eller något annat drygt.... typ pengarbrist ont om vänner, kärlek och massa annat skit....

Men helt ärligt så mår jag ju inte så mycket bättre utav skriva det här så andra ser .. eller hur ?
Så då tänker jag som så att jag från och med ska rycka upp mina deprimerande blogg inlägg och börja se saker från den ljusa sidan :D

Typ min pappa är störd och de gör mig evinnerligt tacksam till min låtsats farmor o farfar och min underbara "extra familj" som verkligen betyder extremt mycket<3
Eller typ min familj bråkar ständigt vilket gör att jag tar mig tid och umgås mer med mina vänner ^^
Och sen så kan man faktiskt inte gör så mycket åt hur man ser ut man får väl accseptera och lära sig att vara snäll eller något isätllet....
Eller typ vi är inte miljonärer vilket gör att jag inte är bortskämd :)

Och genast blir livet mycket lättare :D Tjoflöjt för det !


Näej, nu är fallet som sådant att ingen människa är hemma och jag har tråkigt ! Men efterssom jag från och med nu har intalat mig själv att vara posetiv så tänker jag sitta här o småle för mig själv :)

Puss å Hej, Den ärligaste texten från mej ( fan, vad bra jag är på rimm )

P.S räkna inte stavfelen !

1 kommentar:

  1. aww...vare så man skulle börja allt man skrev? eeh va fan ......va gla man blir! puss pårej

    SvaraRadera