torsdag 13 augusti 2009

Ha ha bara för att vi är så sjukt fula!







När en inte har pengar då kan en inte dricke sockerdricka,

Å när en har pengar då får en inte dricke sockerdricka,
När i hundan ska en dricke sockerdricka ?


Som ni ser så kom min lille vän och räddade mig undan tristessen :)


Se så vackert jag väljer att kontra mode-bloggarnas egobilderna och fjortisarnas "den bjuder jag på" bilder på bdb med våra så sanslöst snygga vi häller hår-mousse i hela ansiktet bilder!
Vet ni en rolig sak att på den här datorn så låter de rätt kul, för när man får meddelande på msn låter det som bamburör skumt....
Seriöst ....














2 kommentarer:

  1. skuuummustaschenaugusti 13, 2009

    taka för dig själv! Jag är snyggast! och vi utklassar alla fjortisars den-här-bjuder-jag-på-bilder

    SvaraRadera
  2. japp det gör vi! Men sara vi kan ju inte skryta så där så att det märks då är det ju inga riktiga WB fjortisbilder juh <3 ;)

    SvaraRadera