torsdag 13 augusti 2009

Undrar just varför jag fortfarande skriver? För mycket tid?

Hejsan i dag är en TÄMLIGEN väldigt extremt jätte tråkig dag!

Det blir vad man gör det till tänker kanske du då ? Men då kan jag tala om att jag inte ens i min vildaste fantasi kan få det till något roligt att vika,tvätta kläder och städa mitt väldans Ostädade rum. Det är inte roligt, det är det verkligen inte alls. Inte ett dugg kul faktiskt, men faktum är det att jag börjar skolan snart och då är det ju bra om jag har pakat tills dess och om jag överhuvudtaget ska kunna komma in i mitt rum så krävs det att jag städar.
Så därför är det en tämligen väldigt extremt jätte tråkig dag.
Jag skulle gissa på att det är i ett försök att fly från denna dag som jag sitter framför datorn helt ärligt vet jag inte om jag kan tycka att det är sååå mycket roligare det heller.
Näej, vad elakt utav mig att skriva ett sådant här trist inlägg.
Fast helt ärligt så har jag kommit på mig själv flera gånger med att vara just det elak, bara så där utan anldening och sanningen att jag försöker vara snäll och jag menar verkligen inte att vara elak, inte alls. Fallet är som sådant att jag oftast är elak när jag håller på att avslöja mig själv eller för att inte skapa någon form av missförstånd, men seriöst det jobbigaste är ju de att jag inte kan dra sådana vita lögner för att inte vara elak. Det går inte! de som känner mig märker ju att jag ljuger... Hur diskret är de på en skala ? Näej, inte särskillt å inte så bra heller.
För då är de ju de jag tycker om som jag sårar mest.... Åt helvete med det de är inte alls bra.
Undrar varför jag skriver det här egentligen? På riktigt vem fan bryr sig?..... Från de ena till -
Det är nästan inga dagar kvar tills jag börjar skolan nu, lite läskigt är det faktiskt. Eller inte så lite heller! Å usch, vad läääskigt och jag kommer nog sakna lite folk härifrån också, bö hö :(
Men det blir ju inte bättre för att jag flyttar utan saker heller. Så för att jag ska ha något att ha på mig i skolan nästa vecka och inte glömma hälften här, så borde jag verkligen städa för att kunna packa .... hur tråkigt det än råkar vara......

Vet ni att för bara ett tag sedan så kom min mamma in å fråga om jag kände en person, efterssom hon är vän med personen i fråga killes mamma.
Så vad skulle jag svara på det?
Förut fanns det någon form utav "ungdoms?gård?" som leddes utav hennes mamma.
Hennes pojkväns lillebror går i samma klass som min bästevän ..
Jag vet att hennes föräldrar har några bekanta som bor i Lidköping och att jag har bott hos dem en natt i somras.
Och sen vet jag att hon enligt Facebooks fåniga test tydligen är lakrits puck.
Tillsist vet jag faktiskt till med vart hon jobbar någonstans ... Men känner kan jag väl inte påstå att jag gör.
Så det jag vill säga med detta är lixom hur troligt är det?
Ungefär lika troligt som alla andra händelser som händer här, världen är liten jag kan lixom sitta och rabla upp flera händelser som liknar den här. Typ som att min barndomsvän s mamma är kompis med en jag red hos syster och att jag gått i samma klass som hennes son.
Aj vad rörigt det blev ^^ Saken är den att man typ "vet" vilka folk är innan man ens träffat dem, observera "harpluttarna" på vet. Å då är de ju inte så konstigt att det är så mycket skit snack som det faktsikt är kanske... Ingen aning vad jag ville komma fram till ..

Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar