lördag 15 augusti 2009

Förvånad ggr2

hEJSANtjOsan!

Det är nästan först nu som jag fattar hur snart det är jag ska flytta, hela rummet är snart tvär-tomt och Oj Oj Oj vad läskigt xD

För två dagar kom jag fram till det klokaste beslutet i min bloggkariärshistoria.
Jag ska sluta blogga, nu och på störtt !
Det är grymt osocialt och efterssom de enda som läser min blogg är de som ska föreställa mina vänner så föreslår jag att ni är så söta och ringer istället ;D Det är sjukt mycket trevligare.
Så mitt beslut stärktes lite extra efter att ha hittat båda min föräldrars bloggar. Faktum är det att det är rätt Ocoolt att blogga, när t.o.m tanter å gubbar gör det!

Så eftersom jag nu har kommit fram till att det här antagligen blir det sista inlägget, vilket förstoss känns lite vemodigt. Efterssom jag är ganksa säker på att de inte blir fler som frågar om jag lever i alla fall. Så kan jag ju skriva någonting ändå.

Imorgon börjar skolan, spännande spännande ! Jag har vart så där lagom slarvig med packningen vilket betyder att jag säkert har glömt hälften (kan bli ett senare problem).

Så än en gång har jag förvånat mig över hur underbart ur-gulliga ocg världsbästa människor det finns<33 Typ "änglar" tillexempel ... (diskret är mitt första namn)

Näe, egentligen så har jag jätte bråttom och har allt annat än tid att sitta här. Men om nu det här ska vara det sista inlägget, så är det ju trevligt om det inehöll i alla fall lite text?
Fast och andra sidan så kanske jag ångrar mig och säger att det inte blir det sista inlägget i alla fall, jag har ju det tydligen i generna det där med underliga inlägg?

Ett konstaterande jag har gjort är att sommaren har gått förfärligt fort, och bitvis har den varit kalas-BRA för jag menar jag har ju vart på världens ha ha xD

Jag kommer faktiskt sakna massor utav fler folk än jag trodde att jag hade kunnat sakna, men å andra sidan så kan jag ju vara glad om dessa mäniskor överhuvvetaget kommer att komma ihåg mitt namn. Så jag kanske borde sluta upp med att sakna dem^^ Oficiellt i alla fall! (stavas det med S eller C, de är frågan?)

Som sagt jag har inte tid att sitta här. Och frukosten är äcklig funderar skapt på att köra med "proffesor Boklundsresept" eller äta keso eller något, de ska ju vara nyttigt och jävligt dyrt också för den delen.... Hum?

Att läsa den här texten kan vara välgit svårt, eller läsa är ju inte så svårt med tanke på att det är svenska med ett ovisst antal stavfel, det svåra kan ju vara att fatta vad jag menar å syftar på men om jag hade skrivit bara vad jag menade och syftade på, då hade ju alla förstått (LOGIK) nu är de ju mer fritt fram med egna tolkningar...

Som sagt jag har ju på sin höjd fem blogg-läsare så jag kan ju säga till er då att ni är välkommna å hälsa på. Typ i september om jag med lite tur har fått lägenheten tills då?

Puss Å Hej Hoppas att alla kommer att sakna mej ! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar