fredag 27 augusti 2010

Baka Baka liten KAKA







och skjuts in i ugnen och men såg hur första satsen små söta hästsko kakor flöt ut över plåten.... Ja ja det vara bara på ett igen och nästa sats blev små söta drömmar som jag roade mig med att dekorara mycket vackert med bland annat vit och mörkchoklad.

Dagens musik är väldigt mycket Kristian Anttila och typ samtliga artister som ska spela på popaganda i helgen, undrar om jag satsar på att åka dit eller om jag sasar på att få ångest för att jag inte borde åka dit när jag är sjuk ? :/





Skrivkonstenshistoria, Andragradsekvationer och kanske lite om tryckhistoria är väl spännande - Det är kanske det jag ska ängna den lilla tid av kvällen som är kvar ?!

Tänkt på en grej: Någon annnan än jag som tycker att



Jack Wild






och




Ena tjejen i det skönsjungande bandetfirst aid kit



Är en bara minstaste lilla aning lika ? :)
Nåväl bara en liten notis så där ^^ Nu tänkte jag faktiskt sluta skriva dumt nonsens så att andra kan se .
HEjs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar