tisdag 31 augusti 2010

Hårfin gräns mellan att våga stå rakryggad och helt tappa huvet!!

Jag tycker att jag har vart en duktig människa idag och jag är nöjd med hur jag har löst dagens problem. Skaffat nytt gymkort och låt oss säga att jag var sämst på passet men kul var det och jag har lovat mig själv att inte skämmas för att jag inte är lika bra som de andra^^
Som sagt man kan inte undvika saker och ting här i livet bara för att man inte är bäst.
Jag kan också dela med mig av värdelöst vetande så som att det är väldigt trevlig personal på Coop nära där jag bor, eller i alla fall en del. Nu lyssnar jag på detektivbyrån och ska snart koka en kopp te och läsa manus och bara mysa. Visst är det ändå rätt härligt att man i alla fall ibland får läxor som är riktigt roliga :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar