torsdag 12 augusti 2010

Lilleskutt

Oj oj säger bara det Kai ringde och väckte med ur den vidrigaste drömmen ever. Det stutade med att jag i drömmen tuggade på en annans blod och en bit A4a papper samtidigt som jag tryckte in restrerande av papperet i en annans mun. Det var fakiskt en ganska vidrig dröm för alla var psykiskt sjuka och ju längre drömmen gick ju mer creepy blev jag själv i försök att få dem att reagera. HUVVA.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att ta en frukost fika med Kai, jag har inte träffat henne på jäääääätte länge :o



Men allvarligt jag är så sanslöst dålig på att uppdatera så man kanske undrar vad jag gör om dagarna. Jag har tillexempelvis sett på bio, två gånger faktsikt. Karate Kid och någon film om ett grönt troll som bodde i ett träsk? Men allvarligt det är slöseri och låta mig se på bio för jag kan inte kocentrera mig på filmen jag sitter hela tiden och funderar på andra saker !



Sen har jag :




Faktiskt så är jag helt färdig också, men jag slänger inte ut några bilder innan jag har vart på ikea och införskaffat mig lite saker det ser mega tomt ut på golvet.



Nej kriativitet på nollnivå puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar