onsdag 25 augusti 2010

hupp hupp tada

There ain’t no reason things are this way.Its how they always been and they intend to stay.

Eller ?

Mamma lagade pannkakor idag !! Alla som känner min mor förstår hur knas det är xD
Anja går fram till mamma som står vid spisen och steker pannkakor och frågar vad hon håller på med!!!! :O :O

Läste dagens metro och fick ett raseriuttbrott !!! Jag lackade totalBÄVER på att de ens publicerat en sådan skit nonsens artikel "Kyrkohede ville slicka kollega i örat" okej man kan tänka som så att det är okey att de publicerar den enbart för att göra människor uppmärksamma och irriterade precis som jag men fortfarande lite annan vinkel hade varit att föredra.
Om kollegan hade vart kvinnlig så hade det inte ens fått en anklagan...
Så kan det vara världen är sorlig... eller är det bara jag som är befriad från svenska kyrkans synsätt utan att vara döpt eller konfemerad :o

Nåväl imorgon ska jag ta en tur till någon liten vårdcentral som kan ge mig lite gift att slå ihjäl den här sjukan med :)

1 kommentar: