tisdag 3 augusti 2010

klippa eller inte klippa det är frågan...


VÅGAR JAG KLIPPA AV EN DECIMETER AV MITT HÅR ELLER KOMMER DET ATT SE HELY KOCKOBENG UT ?!...... det finns kanske inte så där jätte många sätt att ta reda på det....
men men ... varför fundera över detta, möjligtvis för att jag faktiskt har tid med det.
Jag är sjuk eller egentligen så är jag inte sjuk längre men jag mådde väl sisådär i går natt och därför är jag hemma från jobbet idag. För er som såg logiken fladdra förbi så handlar det hela självklart om att jag är hemma för att inte smitta ner alla andra....
Så jag har sett fyra avsnitt av tokio mew mew lyssnat på musik och varit lat idag, skönt att låta tankarna komma ikapp en. Är det konstigt att jag blir orolig när jag har börjat drömma mardrömmar om felslag och växelfel?
Men efter två dagar utan jobb så är jag tämligen pepp på både skola och sommarjobb igen.
Jag har föresten beställt kattflickans böcker nu, så nu kan jag träffa henne så fort jag kommer hem till underbara Stockholm. vilket jag gör om bara några dagar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar