lördag 21 augusti 2010

Nämen nu fåre banne mig vara nog !

Sitter här och ska klippa småpapershjärtan istället för att vara på fest med klassen, känns ju som om jag är en väldigt tråkig människa ur vissa människors synvinkel. Själv måste jag erkänna att jag finner mig tämligen road av att klippa papperhjärtan ^^ Nåväl, anledningen till att jag klipper hjärtanen är att jag tänkte gå på flickan med klännings fina tebjudning imorgon xP
Och för att minska provokationen hos de redan omnämnda "vissa människorna" så kan jag förmedla att jag var på klassfesten en liten stund!
Hur som haver så ska jag återgå till hjärtklippandet nu ....

Sen finns det känslor som man inte har befogenheten att känna med likförbannat för ändå!! Pallar inte med de, men jag antar att de finns en lösning på de med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar