tisdag 24 augusti 2010

Två täcken och en filt men fortfarande kall !!

Mazariner och Grön såpa luktar lika dant :D

Verkar som om jag tagit Trasselkotts visdomsord lite för ordagrant och förfrusit, eller så har jag bara feber?
Idag gjorde jag det smarta misstaget att låsa ute mig själv. Jag ställde mig helt enkelt ute på loftgången ser att dörren är öppen tänker " aha, nu blir det ju kallt innom hus det är ju inte bra nu när jag är sjuk och allting" Ser dörren gå igen rycker i den och inser att det nog inte är så bra för förkylningen att stanna utomhus resten av dagen heller?
Som tur var så kom lilla Fleur som skulle säga adjö till mig innan hon beger sig av till Paris. Så då kunde jag ringa efter en extra nyckel som anlände bara några minuter senare^^
Efter en mysig prat och fika stund med Fleur vart jag suuuper trött och fick en ovälkommen huvudvärk så smart som jag är så gick jag och la mig under lager med kuddan täcken och filtar.
Och drömmde riktigt creepy drömmar om hur jag skällde ut min klass för att inte på något plan vara jämndställd och gjorde underliga relateringar till Göran Hägglund... Förstå skräcken! xD

Sen måste jag ju berätta en ganska rolig sak det är att min mamma försöker prata med mig när jag sover, jag tror jag halv vaknade ett flertal gånger av att hon skrek massa frågor till mig. Vilket jag inte kunde svara på efterssom jag sov :/

Nu ska jag resa mig från sängen och ta reda på hur mycket av huvudvärken som sitter kvar?

Fyra månader till julafton :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar