fredag 2 januari 2009

Så nu äre så här att jag vill skriva om mitt myår men eftersom jag är extremt lat vilket nog de flesta nog känner till har jag kopierat texten som sara skrivit inpå datorn ur en bok som jag skrev i på nyår.. ( Lite svåt att fatta kanske) men men här kommer texten i alla fall :)

Årets händelse 1a januari 2009För att inviga det nya året skulle Anja ch Sara springa upp och spotta i brevlådan. Vid korsningen står ett lätt berusat härskap faktiskt, som skickade upp sådana där små luftballonger med machaller i. De börjar prata med oss och en dam försöker att övertala oss en slurk champange men va tackar nej och med en besviken och frågande blick sveper hon själv champengeslammet i botten. Sara kommerdå plötsligt på dn igentliga anledningen och utbrister: Nu går vi och spottar i brevlådan!och rusar mot postlådona. Hon rycker upp lådans lock och spottar. Ett ögonblick senare säger hon Du ehh..det står ett glas här i. Anja som har lagt märke till det tidigare nämnda härskapets undrande blickar svarar då med en viskning:De är nog deras glas och nickar mot dom andra.Så då insåg både sara och Anja att det bästa nog var att avlägsna sig från platsen snarast möjligastoch rusar mot huset gapskrattandes och när don springer förbi de lätt berusade härskapet utbrister de: Gott Nytt År!!



Så det var texten de nu ska jag försöka konncentrera mig på tandborstningen och gå och lägga mig för i morgon ska jag åka till IKEA och sitta i soffor :) puss Å hej levepasääjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar