lördag 29 november 2008

*Gäääääääsp*

Så nu vill jag börja med att skriva något sådant meningslöst som att jag håller på att somnar och klockan är exakt 17.57 (för er som undrade). Egentligen har jag väl inget kul och skriva om du inte vill läsa 2 sidor egosnack…. Så jag börjar överväga att lägga av med det här inlägget redan nu faktiskt men lite ointressant lär du ju läsa innan jag slutar skriva..
Så de var rättvik i går kan egentligen inte skriva något utan att låta elak eller anklagande…
Nu svenska folket har jag klippt (platt)lugg eller jag klippte typ snett först men de blev inge bra så nu sitter jag här med min 3-årings frisyr och ser söt ut.. eller själva sötheten kan ju diskuteras men men .. I dag har i stortsätt ingenting hänt jag har trots min otroliga trötthet lyckats både städa och plugga (LITE). Längtar nå otroligt till jul, saken är den att de är aldrig så roligt som man tror och har tänkt sig, de blir lixom inte en helt underbar dag utan några som hels missöden. Fast det är aldrig något som blir som man har tänkt sig här i världen och ju mer man tänker ju mer är det som inte blir…
Puss å hej (nu ska jag gå å sminka mej) visst rimmade det ?! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar