fredag 3 september 2010

Näej nu ger jag banne mig upp!!

Känslor hit och dit nu ska jag banne mig stänga av alltihop så att jag får någon som helst rätsida på världen !! Okey uppför mig !

Ignorera eller gör något konstruktivt !! Jag undrar just om jag ska kolla om kussen är hemma och kila dit å kolla på film, fast helst hade jag velat träffa någon välnligsjäl Kai eller kanske 1 men allvarligt jah har ingen som helst aning.
Imorgon ska jag studsa upp så där huskerligt tidigt och bege mig upp till den mer deprimerande men ack så vackra delen av Sverige även kallad Mora eller Sold om man ska vara noga.
Det är faktiskt gaaalet hur otroligt mycket mer positiv jag har blivit under de här året till allt faktiskt!! Under den tiden jag bodde i Dalarna (vilket som är den större delen av mitt liv) så har jag hatat! Jag har benne mig hatat allt som existerat, även de som jag inte hatade sa jag att jag hatade halft om halft av gammal vana. Tänk att man faktiskt kan hata så mycket. Så flyttade jag hit till lilla Stocklaholm och hatade ett tag till av osäkerhet och gammalvana, men jag törs faktiskt säga att jag nästan har kommit över allt hatet nu !
Vilket jag är evinnerligt glad över :D Det finns inget som jag direkt hatar, det händer att jag säger att jag gör det för att jag vill sänka andras förväntningar på mig. För en människa som säger att den hatar någonting ger inte heller intrycket av att anstränga sig till hundra procent, vilket gör att andra inte heller väntar sig att man gör någonting bra.
Galet egentligen att jag lägger ut det här på internät, Nåväl jag kan ju ialla fall stå för de jag skriver. Och det ska bli lite kul att få åka till Dalarna också, det är fint där och min mycket goda vän Sardin bor ju fortfarande kvar där :D
För att sänka seriösheten på bloggandet slänger jag ut en bild på mina vackra naglar som jag precis målade. När jag tänker vidare på saken så inser jag att jag haft tre olika nagellack på mig den här veckan, vilket som är ganska så mycket för att vara jag ^^
Ok, jag vet inte hur mkt det syns men för att fylla allmänhetens intressepåse kan jag meddela att det är feeeting snyggt ! ;P
Föresten, att sjunga är väldigt roligt måste jag erkänna, om om de inte kickar mig ur kören som jag sjöng i igår stannar jag mer än gärna ^^
Nu ska jag kila och hitta på någonting busigt(eller det är ialla fall min plan) Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar