torsdag 13 november 2008

Bussjävel och Annorlunda Haloumi

En annan sitter i skruttiga ridkläder och skriver blogg samtidigt som en lyssnar på Håkan Hellström.
Så kan ni tänka er Anja lite smått irriterad över ett misslyckat prov lunkande mot bussen , hon ser en buss tänker att det är Venjan men ökar ändå på stegen lite för att vara säker på att hinna. Då plötsligt syns två bussjävlar till och Anja börjar tokspringa när de är typ tio meter kvar åker bussen lugnt i väg och kvar står en jävligt arg hoppande Anja ……
Kan ni tänka er det ? ! För de kan jag väääääldigt väl faktiskt !
Så i alla fall kom jag hem sen för Anders hämta mig å JA jag åkte till stallet idag också…
Har du ätit Haloumi någon gång ? Ja om du nu har det så har du ialla fall inte ätit det med
bea-sås och fläskkotletter…
Anja- asså de smakar ju ganska salt…
Anders- JA… typ gamla sko sulor!
Anja – Jag tycker de smakar som översaltad Tofu?
Anders- Neee inte så illa heller….

Har tänkt på en grejj att jag tänker för mycket på de jag saknar å för lite på de jag har men va då man kan ju inte sakna det man redan har är det då verkligen bättre att ha än att sakna?

Nej nu har de fane mej gått för långt ja e knubbis och de e dax att göra någonting åt det från och med nu godisförbud fram till jul !!!! De bara ska bli så inget mera godis ALLS... så mina snälla söta vänner de skulle inte vara helt fel om ni stöttade mig i min godis strejk plz :)
Föresten hoppas jag att jag får haka på Emelie och Mia och bli tränings narkomaner också...

Så på riktigt har jag inge direkt kul att skriva …..

Pöss å KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar