tisdag 4 november 2008

Hejsan

Så idag har otroligt nog vart en helt okey dag eller i varje fall bra mycket bättre dag en igår.... Så vi hade bara en lektion sen bio, eller igentligen hade vi två lektioner men de blev inte så att jag gick på den sista... Så sen gick jag.Mia och Emelie och fikade på kaffestugan.
Kom på att jag inte gillar surtanten som jobbar på kaffestugan..!
Men de va endå ganska lyckat, fast jag kan ju inte låta bli att skämmas hela tiin , Jag VET de e urlöjligt men de bara är så nu..!
Sen åkte jag hem till Sara å sen åkte vi på Lucia träning, eller de vart väl inte så mycket sjungade mer fotande... Fast tro de eller ej så sjöng i alla fall jag, Hillevi och Jessica :)
Så jag vet att jag skriver kortfattat och trååååkigt och att jag borde skriva lååångt och detaljerat men jag orkar inte!
Så allt som allt har de vart en bättre dag än igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar