måndag 17 november 2008

Så nu kan man undra varför jag bloggar klockan 08.28 på morgonen?
Jo, så här är det att jag är ensam hemma så jag tänkte gå till bussen, men när jag gick upp o7.30 så möttes jag utav ett spöregn. Som ni kanske förstår så tänker jag inte gå 3 km i spöregn för att komma i tid till skolan. Så nu ska jag åka med min granne fast hon åker lixom inte för enns 10.30 vilcket gör att jag missar den första lektionen. Nu ska jag gå och hämta en toast/klämmacka/mackgrillad smörgås... Inte värledens hälsosammaste frukost särskillt inte med tanke på att jag inte går till bussen utan få skjuts...
Så vad ska Anja göra idag?!
- komma försent till skolan och missa mattelektionen.
- ha bildlektion, där vi gör en extremt seriös reklamfilm.
- ha idrott
- Åka på lucia träning.
- hjälpa min syster med midagen..

Låter det inte super skojj?!

Har inge direkt kul å skriva....

Ha det gott, igelkott :D

P.S i somras råkade jag sätta händerna på en igelkott när jag packade hö, jävligt läskigt och jävligt taggit faktiskt.... :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar