onsdag 5 november 2008

Fan vad tiden går fort i bland å ibland INTE!

Så idag har ingenting viktigt hänt, Mia var inte i skolan vilket var tråkigt så klrt :(

Men jag måste i alla fall skriva om en ganska rolig sak :D
Ni vet ganska ofta i filmer är de paket ( asså sådana bruna lådor som kostar en förmögenhet att skicka med posten sådana paket) så sedan brukar det ofta vara orangelappar med texten aware och sedan en bild på ett vinglas. De är i alla fall just de här paketen som i filmena råkar illa ut och på någotvis lyckas se ut som de mest tilltuffsade paketen.
Så till saken :
När jag kom hem så möts jag utav synen av just två sådana stora bruna postpaket med stora orangelappar och de va ta me fan de mest knövligapaket jag sett de va lixom jätte stora hål i de som skulle föreställa ömtåliga paket :o de va ju lite konstigt tyckte jag ...

Vill bara tillägga att jag tycker högst ILLA om vår NO-lärare....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar