tisdag 18 november 2008

Ja ha så va de med den dagen.

De bidde ingen luciaträning..!
Nä hä? Va bidde de då.. ?
De bidde messmörskalas hos Sara Halvarsson xD

Okey, vill nu berätta lite kortfattat om varför jag ibland tycker att min kära syster är lite lat. Skriver nu det är i hopp om att hon inte ska bli arg om hon råkar läsa det här..
Jo, så här var det va… Vi sitter och pratar på msn jag sitter vid datorerna och hon sitter i vardagsrummet så skriver hon att JAG ska släppa in Emma (katten) soom sitter i vardagsrumsfönstret man bara HALLÅ !? de e ju bra mycket närmar för henne…!
Okey då va det sagt jag tycker jätte mycket om min syster även om de kanske inte framgår så överdrivet tydligt utav detta inlägg :o

Usch, får van gymnasievalsångest 24/7 nu för tiden.. Va fan ska man gå och vart fan ska man bo ?! blä blä blä, blir tokig av att bara tänka på de.

Tänkt på en sak jag som aldrig skulle börja blogga, har faktiskt trotts detta faktum blivit en överdrivet aktiv bloggare ..
Herrå de få som tar sig tid och läsa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar