onsdag 12 november 2008

Så, nu är jag tillbaka …

Anledningen till att jag inte kunnat skriva på jätte länge är att de braiga datorn (mammas dator) har vart på semester i Stockholm, men nu har mamma åkt till Thailand och min älskade kompis kommer stanna här i kylan med mig J

Nu hävdar mina tre bästa kompisar att jag inte bara är konstig ibland som jag tidigare trott utan att jag är konstig hela tiden, sen sa Sara att jag ibland försökte att inte vara konstig men då var jag tydligen tråkig istället… hmm tål att tänka på..
Så tydligen kommer inte Anders skjutsa mig till sjubussen imorgon så jag måste cykla vilket innebär att jag måste gå upp förfärligt tidigt så nu måste jag snart gå och lägga mig… LYCKA TILL PÅ MIG….. jag kommer sova imorgon…. Och nu har ajg inte hunnit blåsa håret heller och jag kan inte göra de nu heller för att Anders sover….. Suck längtar redan efter mamma…….

Idag har jag
Insett hur extremt dåligt One tree hill är en riktig DÅLIG och löjlig serie… SUCK
Insett hur extremt klantig jag att jag borde leva lite mer efter frasen Tänk efter före…

Okey hejsvejjs till mina få läsare som läser denna obegripliga text…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar