torsdag 27 november 2008

Mitt andra inlägg på en hel dag :o Så jag vet ju inte om jag fortfarande kan stå för det första inlägget men jag ska försöka… Men och andra sidan så är det ju inte så många som läser den här bloggen xD


Jag tror jag blir GALEN på vuxna som är så sjukt omogna och fem minuter senare visa sig så stor och duktig. Jag menar inte omogna som de som skriver tack brev för att deras dotter fick medverka en teater , de som skriver ursäkta brev till hela klassen för att dottern inte vill ha med sin morsa på klass resan eller de som kommer i orange skinnstövlar med sådan där hög tå (lapp-skor).. Nej, jag menar inte på så sätt omogna utan jag menar vuxna som snackar skit, har fördomar upp över öronen och sedan kommer och ska förklara hur man bäst löser en konflikt… jag fattar inte dom kan ju börja lösa sina egna problem istället för att lägga sig i andras.

A ja, ville bara berätta det.. Har ingen aning om varför men och andra sidan kan jag fortfarande inte förstå varför ajg överhuvudtaget skaffade mig en blogg.
Hejsan hoppsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar