onsdag 21 januari 2009

Ingen titel på denna onödiga text.

Okey , det är överdrivet att be att alla på jorden ska vara sig själva, jag menar jag är verkligen inte det jag vet inte ens vem jag är. Men jag frågar mig själv om inte vissa människor har någon gräns alls, jag menar att lägga upp bilder på nätet med linne nedanför behån, puta en kilometer med läpparna och sen ha en foundation kant längs med hela ansiktet.
Är man det allra minsta sig själv då ! ?
Ja, det är klart att man får se ut hur man vill, det är klart att man inte ska döma efter utseendet, men erkänn gott folk visst dömer man efter utseendet fast man säger att man inte ska och visst bryr man sig om hur man själv ser ut trots att det är insidan som räknas. A ja, får väl erkänna att jag håller med på uttrycket ”utsidan ger insidan en chans”. Så vad ville jag ha sagt med allt det här egentligen? Faktiskt har jag inte en aning de är väl bra om de översminkade tjejerna dras till de översminkande killarna och emo-ungarna finner varandra de också.
Men egentligen är det någon som är sig själv till 100 % och vem är en själv.?
Jag menar man borde ju inte kunna vara någon annan än sig själv eller? Man är väl alltid den man är även om man är falsk och lögnaktig?
Näej, detta kommer säkerligen leda till att jag spärras in på Säter, säger bara det oj vad snurrigt det blev.

Så nu har jag skrivit ett meningslöst tänkande så nu kan jag ju skriva lite om min dag. Vilket än så länge har vart en väldans tråkig dag. Jag gick upp åt frukost, kollade på en film, försökte plugga So men gav upp för att det var så svårt, satte mig här för att skriva lite tråk och på den vägen är det. Så just nu sitter jag och undrar om texten ovan kan tyckas vara elak, men det är faktiskt läsaren som avgör. Ja, menar i alla fall inget elakt med texten, man får la vara och se ut som man vill och sedan hoppas att andra kan acceptera det lixom de är väl vad de mesta handlar om….
Så gott folk börjar jag få lit skuldkänslor för att jag ligger så mycket efter i pluggandet så jag måste nog gå och se om jag kan göra något åt problemet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar