söndag 18 januari 2009

Jag vill frysa tiden för att skapa en evighet.

Jag orkar inte!!
Detta har vart en alldeles strålande dag enda fram tills jag kom hem. Så på morgonen åkte jag och Anders till Gesunda eftersom mamma inte som vanligt hade lust å följa med….
Så det var väl så där halv bra å åka för jag hade mammas skidor som är alldeles för hårda så det var cp svårt att svänga. Så eftersom jag vill ha nya skidor så åkte vi och provade ett par andra. Å jag kan säga er att jag vart kär i dessa skidor helt underbara säger jag.. Men men som vanligt så går det aldrig riktigt så enkels som man hoppas. Men i vilket fall som helst har jag byggt upp ett visst hat mot morsans skidor nu vilket kan bli lite jobbigt eftersom jag antagligen måste åka på som imorgon också. På den positiva sidan finns i alla fall att jag ÄLSKAR att åka slalom MED BRA SKIDOR vilket innebär att jag måste skaffa mig bra skidor !!!
Sen gott folk åkte jag till stallet där fröken Bupp var hyper och tok galoppade med mig alltså som vanligt då. Näej nog om detta i alla fall så vart jag mindre glad nästan skit sur när jag kom hem för att det är allmänt tråkigt att vara hemma. Så nu är jag fortfarande sur om ni ville veta det också jag är nästan så sur att jag inte kan känna nå annat….

Det är nästan konstig om jag lägger upp det här inlägget, vilket jag antagligen gör eftersom det redan är så mycket text och jag är både för lat för att radera allting eller ens läsa igenom.
Alltså ibland får jag lust att försöka övertala mig själv att ge upp, lixom när man själv insett hur korkat det man försöker med faktiskt är. Och ibland vill jag kunna frysa tiden för att kunna skapa en evighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar