onsdag 14 januari 2009

Plastpåsar har också känslor !

Vet inte varför eller när men nu äre så här.

Så nu har jag så här i början på 2009 tänkt tillbaka på det gångna året och insett fan vilket enformigt liv alltid samma ”önskningar” alltid lika dagar. Asså va fan de skulle lixom inte märkas om jag plockade bort halva 2008 för jag hade ändå gjort exakt samma sak på den andra halvan. Nej hör ni detta duger icke …! Så nu blir de till att göra något radikalt eller oväntat varenda jävla dag och de ska bli någon förändring. Ovanstående är förstås bara en tanke som jag bara kommer hålla fast vi de närmsta fem minuterarna sedan kommer allt gå tillbaka till det vanliga enformiga. Men jag borde kunna lova mig själv att jag ska bli bättre på att inte göra samma sak jämt asså tänja liiite på gränserna, så att man slipper lite av den strikta vardagstristessen äre någon som e med ?!

Så till lite mindra tankar och lite mer EGO- talk. Här sitter jag på en stol, ja om ni vill veta så e det en blå stol. Det är en ganska bra dag idag fast den är en aning trist, när jag vaknade fanns det ingen honung så jag blev sur och gick och la mig igen (barnsligt jag veet) men nog om de för jag kom precis på vad det (nästan)värsta som finns är FOLK som sjuttiofem gånger frågar om man är sur och folk som tjatar på en heeeeela tin. Den sistnämnda brukar oftast vara min mamma så jag måste nog gå och dammsuga eftersom de TYDLIGEN är jag som smulat ner och de e min tur ?!…
Så tillsist jag satte ihop soffan igår och det känns som om mitt rum har krympt två storlekar.. men jag gillar min viiita soffa så alla som inte har något bättre för sig kan få komma å dricka te och sitta i min sötis soffa. Nu ska jag sätta på världens bästaste cd med Krunegård och dammsuga..

Precis kommit på en sak att jag är jätte dålig på att komma ihåg att svara på komentarer tillochmed dålig på att läsa dem så ehh... förlåt Marmelad-Mämeley för de råkar vara bara du osm skriver kometarer xD


JAG VILL VARA 20 ÅR DEN 31 januari!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar